Monday, September 20, 2010

Automaticke prekladace

Zda se, ze jeste nejsou na potrebne urovni. Alespon pro preklady do cestiny.

Na druhe strane tady vznika sverazna automaticka poezie, kterou by zivy autor tezko vytvoril.

Dva priklady dopisu, ktere jsem dostal v posledni dobe.

Ahoj Byl bych velmi rád, že vás poznávám! Pokud jste se ještě našel jeho druhá polovina, napište mi na xxx@gmail.com A chci říct, že hledám muže pro vážný vztah, pokud jste tady není pro vážný vztah, prosím, napište mi.

Ahoj Jmenuji se Joy a jsem krásná mladá dívka s věrným, milující, něžný a velmi starostlivá. Já jsem vážně hledají vztah vedoucí k nic. Dnes jsem viděl váš profil dnes a miluji ho, myslím, že můžeme napsat společně.prosím budu rád, abyste mne kontaktovat prostřednictvím tohoto moji e-mailovou adresu tak.

No comments:

Post a Comment